آیا می‌توانم ویزای E-2 خود را تمدید کنم؟ 

در صورتی که شرایط تمدید ویزا را داشته باشید و فرایند درخواست را به درستی انجام دهید، می توانید ویزای E-2 خود را تمدید کنید.  

شرایط تمدید ویزا شامل چه مواردی می باشد؟  

داشتن تابعیت از کشورهای دارای معاهده بازرگانی: جهت تمدید ویزای E-2 می بایست شهروند کشوری باشید که دارای معاهده بازرگانی فعال با ایالات متحده باشد. علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که کشوری که تابعیت آن را دارید، همچنان این معاهده را رعایت می‌کند. 

سرمایه‌گذاری پایدار: حفظ مشارکت فعال در تجارت و داشتن سهم مالی قابل توجه در آن امری بسیار حائز اهمیت است. مبلغ سرمایه‌گذاری شما باید مقدار قابل توجهی باشد تا تضمین کند که شرکت شما به صورت مداوم موفقیت‌آمیز عمل خواهد کرد. 

عملیات تجاری فعال: شرکت E-2 شما باید در حال فعالیت باشد و به طور پیوسته درآمدزایی کند. این امر برای اثبات این نکته که کسب و کار شما به طور مداوم در مسیر رشد قرار دارد، بسیار حیاتی است. 

تعهد استخدامی: در صورت استخدام نیروی جدید، لازم است که تعداد کارمندان در ایالات متحده را حفظ کنید یا کارمندان بیشتری نسبت به زمانی که ویزای E-2 خود را دریافت کردید، استخدام نمایید. 

نداشتن قصد مهاجرت: شما می بایست پس از پایان ویزای E-2 خود، از ایالات متحده خارج شوید. ویزای E-2 یک ویزای غیرمهاجرتی می باشد و شما باید مدارکی ارائه کنید که ثابت کند که قصد سکونت دائمی در ایالات متحده را ندارید. 

لطفاً توجه داشته باشید که فرآیند درخواست تمدید ویزای E-2 ، به عوامل مختلفی بستگی دارد. شرکت لامکس، آماده ی ارائه ی کمک و راهنمایی در طول این فرایند به شما می باشد تا تمدید ویزای شما به راحتی و با موفقیت انجام گردد. 

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized