اطلاعیه مهم: ثبت نام H-1B برای سال مالی 2025 اکنون آغاز شده است!

ثبت‌نام اولیه برای ویزای H-1B برای سال مالی ۲۰۲۵، از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی در تاریخ ۶ مارچ ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر به وقت شرقی در تاریخ ۲۲ مارچ ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. در این دوره، متقاضیان اصلی یا نمایندگان آن‌ها (در صورت وجود) که قصد ثبت درخواست برای ویزای H-1B را دارند، باید یک حساب کاربری آنلاین در سایت اداره مهاجرت (USCIS) ایجاد کنند. با استفاده از حساب کاربری آنلاین، آن‌ها باید هر فرد ذینفع را که قصد حمایت مالی از او برای ویزای H-1B دارند، به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند. 

بخشی از فرآیند ثبت نام، پرداخت هزینه ی ثبت نام برای هر فرد ذینفع به صورت جداگانه می باشد. مبلغ هزینه توسط اداره مهاجرت مشخص خواهد شد و پرداخت باید از طریق حساب کاربری به صورت آنلاین انجام شود. 

پس از اتمام دوره ثبت‌نام، سازمان مهاجرت و شهروندی فرآیند انتخاب تصادفی را برای تعیین اینکه کدام یک از متقاضیان برای ویزای H-1B انتخاب می‌شوند، انجام می‌دهد. فقط افرادی که از طریق قرعه‌کشی انتخاب شوند، مجاز به ارسال پرونده کامل خود برای ویزای H-1B خواهند بود. سازمان مهاجرت لیست برندگان را اعلام می‌کند و سپس به آن‌ها مدت زمان مشخصی داده می‌شود تا مدارک مورد نیاز و هزینه‌های لازم را برای کامل کردن فرآیند پرونده H-1B ارسال کنند. 

این موضوع بسیار حائز اهمیت است که متقاضیان H-1B فرآیند ثبت‌نام را به طور دقیق دنبال کرده و در مدت زمان مشخص شده مدارک خود را ارسال نمایند. با اطلاع از آخرین بروزرسانی‌های اداره مهاجرت، احتمال دریافت ویزای H-1B برای سال مالی ۲۰۲۵ را به حداکثر برسانید.  

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized