اطلاعیه مهم درخصوص افزایش کارمزد های اداره ی مهاجرت: چگونه در هزینه های ویزای EB-5 صرفه جویی کنیم.

در تاریخ 30 ژانویه 2024، سازمان خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اجرای قانون جدیدی را اعلام کرد که منجر به افزایش قابل توجهی در هزینه ی ثبت فرم های اداره ی مهاجرت خواهد شد. این اولین افزایش هزینه در فرم‌ها از سال 2016 می‌باشد. تغییرات هزینه از تاریخ 1 آوریل 2024 اعمال خواهد شد.

از جمله افرادی که تحت تأثیر این قانون قرار می‌گیرند، سرمایه‌گذارانی هستند که قصد دارند درخواست‌ ویزای EB-5 را ثبت نمایند. هزینه‌ی ثبت فرم‌های I-526/526E برای درخواست‌های سرمایه‌گذاری مستقیم و مراکز منطقه‌ای به میزان 204٪ افزایش خواهد یافت. در حال حاضر، هزینه‌ی ثبت این فرم‌ها ۳,۶۷۵ دلار می‌باشد و در تاریخ 1 آوریل 2024 به مبلغ ۱۱,۱۶۰ دلار افزایش خواهد یافت.

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که هر چه سریع‌تر با کمک افراد حرفه‌ای، درخواست خود برای ویزای EB-5 تا قبل از تاریخ مذکور ثبت نمایند. با انجام این کار، سرمایه‌گذاران می‌توانند از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کرده و صرفه‌جویی نمایند.

برای کمک به مواجهه با این تغییرات، متخصصان حقوقی در شرکت لامکس آماده هستند تا در تهیه و ارسال درخواست‌های EB-5 شما قبل از افزایش هزینه‌ها که در تاریخ 1 آوریل 2024 اعمال خواهد شد، به شما کمک کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized