تغییرات ویزاهای H-1B و F-1

تغییرات پیشنهادی در قوانین ویزاهای H-1B و F-1

وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS) اخیراً یک مجموعه جدید از قوانین را پیشنهاد داده است که در حال حاضر توسط دفتر مدیریت و بودجه ی آمریکا(OMB)  در حال بررسی هستند.

این قوانین پیشنهادی، با عنوان “به‌روزرسانی الزامات و نظارت H-1B و ارائه انعطاف در برنامه ی F-1” با هدف ایجاد تغییرات مهم در مقررات مربوط به برنامه‌های H-1B و F-1 ارائه شده است.

تغییرات پیشنهادی به چندین حوزه کلیدی می‌پردازند:

  1. **توضیح روابط کارمند/کارفرما**: این پیشنهاد به هدف ایجاد شفافیت در تعریف “روابط کارمند/کارفرما” و معرفی انعطاف برای کارآفرینانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، ارائه می‌شود.

    این شفاف سازی برای تصمیم‌گیری‌های مربوط به درخواست‌های H-1B بسیار حیاتی است، زیرا اغلب روابط کارمند/کارفرما توسط وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS)  مورد بازبینی دقیق قرار می‌گیرد.
    ارائه ی یک تعریف واضح و شفاف می‌تواند به متقاضیان و ذینفع های آینده راهنمایی دقیق تری ارائه کند و منجر به کاهش رد شدن ویزا ها گردد.

2. **اجرای الزامات جدید برای بازدیدهای میدانی**: این تغییر به طور خاص به درخواست‌هایی مربوط است که اطلاعات ارائه شده به اداره ی مهاجرت  (USCIS) قابل تأیید نباشد و یا با داده‌های جمع‌آوری شده از بازدیدهای میدانی همخوانی نداشته باشد که ممکن است به نشانه ی تقلب و سوء استفاده باشد. چنین مواردی ممکن است به لغو ویزای H-1B  منجر گردد.


**سلب مسئولیت از وبسایت**   

محتوای وب‌سایت ما صرفاً به منظور اطلاع رسانی عمومی می باشد و به منزله ی  مشاوره ی حقوقی نیست. مشاهده ی این وبسایت و یا تماس با شرکت Lawmaks رابطه ی وکیل-موکل ایجاد نخواهد کرد.    

با وجودی که تلاش میکنیم که اطلاعات دقیق و به روز خدمتتان ارائه کنیم، هیچگونه ضمانتی در خصوص تمامیت، صحت، اعتبار یا صلاحیت محتوا نمی دهیم. هر گونه اتکا به اطلاعات موجود در این وبسایت به عهده خود شماست.   

شرکت لامکس مسئولیت هرگونه عواقب اقداماتی که بر اساس محتوای این وبسایت انجام شود را از خود سلب می نماید. در هیچ حالتی شرکت لامکس مسئول هر گونه خسارت یا ضرر، چه به صورت مستقیم و یا ناشی از استفاده از محتوای این وبسایت نخواهد بود.   

این وبسایت ممکن است حاوی لینک‌هایی به وبسایت های  دیگری باشد که تحت کنترل ما نیست. ما محتوای وبسایت های خارجی را تأیید نمی‌کنیم و هیچ مسئولیتی در خصوص آنها نمی‌پذیریم. برای مشاوره حقوقی شخصی، با یک وکیل مشورت نمایید.