خرید سهام در امریکا

از آنجا که خرید سهام در کشور های دیگر به تجربه و تبحر کافی نیاز دارد بهتر است افرادی که تجربه خرید سهام را در کشور خودشان دارند و با بازار بورس آشنا هستند اقدام به خرید سهام در دیگر کشورها نمایند.

هر چند نحوه خرید سهام در آمریکا با خرید سهام در ایران شباهت دارد اما توصیه میشود برای ورود به بازار سهام کشور امریکا از تجربه کافی خرید و فروش سهام برخوردار باشید.

پر واضح است افرادی که وارد بازار سهام امریکا می شوند می توانند پس از مدتی صاحب ثروت کلان شوند اما با توجه به این که ایران و کره شمالی تحت تحریم‌های سخت بین المللی قرار دارند، تبادلات بانکی در این کشورها به شکل قابل‌توجهی کاهش‌ یافته یا در برخی موارد از بین رفته است. و از آنجاکه اولین گام برای ورود به بازار خرید و فروش سهام داشتن حساب بانکی بین المللی است که به مستر کارت و ویزا کارت شما ارتباط مستقیم داشته باشد از این رو اقدام به خرید سهام در امریکا برای شهروندان و مقیمان کشور ایران بسیار دشوار و گاهی غیر ممکن است.

حتی در صورتیکه بتوانید حساب بانکی بین المللی داشته باشید، بسیاری از کارگزارهای معتبر مشتری ایرانی را قبول نمی کنند.

بعلاوه باید اطلاعات کافی درباره بورس شرکت موردنظر داشته باشید و تغییرات قیمت آنها را رصد کنید.همچنین می بایست توانایی تحلیل بازار را نیز داشته باشید. بنابراین بسیار مهم است که انواع تحلیل به‌خصوص تحلیل تکنیکال را بیاموزید.