دستورالعمل های EB-5

دستورالعمل های تکمیلی در خصوص سرمایه گذاری EB-5

سازمان مهاجرت آمریکا (USCIS) دستورالعمل های تکمیلی در خصوص سرمایه گذاری EB-5 منتشر کرد.

در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳، سازمان مهاجرت و شهروندی آمریکا (USCIS) دستورالعمل های تکمیلی در خصوص زمانبندی سرمایه‌گذاری برای متقاضیان ویزای EB-5 که با مراکز منطقه ای خاتمه یافته مرتبط هستند، منتشر کرد.

قبل ازقانون RIA که در سال 2022 به تصویب رسید، سرمایه‌گذاران مکلف به حفظ مبلغ سرمایه‌گذاری خود در پروژه برای تمام مدت اقامت مشروط خود بودند که اغلب به علت عواملی مانند در میزان دسترسی ویزاها، مشکلاتی بر آنها تحمیل می‌کرد.

طبق قانون جدید، مبلغ سرمایه‌گذاری باید حداقل به مدت دو سال باقی بماند، به شرطی که تعداد شغل مورد نیاز تأمین شده باشد.

اطلاعیه USCIS به وضوح زمان شروع این الزام دوساله را مشخص می کند: از لحظه ای که مبلغ سرمایه‌گذاری ذی صلاح، به پروژه (NCE)  واریز شود و در معرض ریسک قرار ‌گیرد. باید توجه داشت که بسته شدن پروژه (NCE) دیگر به صورت خودکار تاثیر بر بسته شدن پرونده ی سرمایه گذار نخواهد داشت که البته شرایط و جزئیات این امر باید توسط وکیل مهاجرتی شما بررسی گردد. این یک تغییر مهم نسبت به روال قبلی است که اغلب به رد یا لغو درخواست‌های مرتبط با مراکز منطقه‌ای که تعطیل می‌شدند، منجر می‌شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

(https://www.uscis.gov/newsroom/alerts/uscis-provides-additional-guidance-for-eb-5-required-investment-timeframe-and-investors-associated).


**سلب مسئولیت از وبسایت** 

محتوای وب‌سایت ما صرفاً به منظور اطلاع رسانی عمومی می باشد و به منزله ی  مشاوره ی حقوقی نیست. مشاهده ی این وبسایت و یا تماس با شرکت Lawmaks رابطه ی وکیل-موکل ایجاد نخواهد کرد.  

با وجودی که تلاش میکنیم که اطلاعات دقیق و به روز خدمتتان ارائه کنیم، هیچگونه ضمانتی در خصوص تمامیت، صحت، اعتبار یا صلاحیت محتوا نمی دهیم. هر گونه اتکا به اطلاعات موجود در این وبسایت به عهده خود شماست. 

شرکت لامکس مسئولیت هرگونه عواقب اقداماتی که بر اساس محتوای این وبسایت انجام شود را از خود سلب می نماید. در هیچ حالتی شرکت لامکس مسئول هر گونه خسارت یا ضرر، چه به صورت مستقیم و یا ناشی از استفاده از محتوای این وبسایت نخواهد بود.  

این وبسایت ممکن است حاوی لینک‌هایی به وبسایت های  دیگری باشد که تحت کنترل ما نیست. ما محتوای وبسایت های خارجی را تأیید نمی‌کنیم و هیچ مسئولیتی در خصوص آنها نمی‌پذیریم. برای مشاوره حقوقی شخصی، با یک وکیل مشورت نمایید.