رضایت موکلین ما

پیام صوتی آقای مهندس محسن رضاییان حق، یکی از سرمایه گذاران محترم EB-5 که همراه با خانواده خود از طریق دفتر وکالت مرجان کسری به نتیجه دلخواه دست یافتند!

آقای مهندس محسن رضاییان 2017

زمانى كه من وارد آمريكا شدم هيچ اميدى برأى ماندن در امريكا نداشتم تا وقتى كه با دفتر وكالت خانم كسرى تماس گرفتم و با آقاى بابك حجت صحبت كردم.

ايشان با صبر حوصله به حرفها و مشكلات من گوش دادند و مرا راهنمايى كردند. بعد إز تمام شدن صحبتهاى ايشان احساس كردم خدا تمام درها را به رويم باز كرده و همان روز قراردادم را امضاء كردم و كمتر إز دوسال گرين كارتم را در عين ناباورى دريافت كردم.

خدا نگهدارشان باشد.

2017

گرفتن ویزای دانشجویی برای من بدلیل شرایط سنی و نداشتن دانش زبان انگلیسی قوی و بدلیل زمانی که من وارد امریکا شدم تقریبا امری محال بود. بیشتر وکلا پرونده مرا قبول نمیکردنند. تا اینکه با دفتر وکالت دکتر مرجان کسری اشنا شدم و توانستم دراخرین روز های مهلت ماندنم با ویزای توریستی، ویزای دانشجویی را بگیرم که تقریبا امری محال بود.

وکلای دفتر وکالت مرجان کسری علاوه بر داشتن تجربه بالا دارای رفتار بسیار دوستانه ای هستند.

Amir H – 2019

دكتر مرجان كسرى به خانواده من كمك كردند كه گواهينامه OFAC را دريافت كنند و ارتباط ایشان با ما بسيار مفيد و موثر واقع شد. من بخاطر نحوه ارائه خدمات ایشان به ما، بر خورد حرفه اى، ريزبينى در پرونده و صبوريشان ايشان را به همه توصيه ميكنم.

هوتن – فوریه 2021

با تشکر و قدردانی از خانم دکتر کسری و همکارانشان!

ایشان و تیمشان در یک مسئله پیچیده تجاری به من کمک کردند. من مشتری آسانی نبودم ولی همواره مرا با احترام و صبر همراهی و به تعهدات خود در کوتاهترین و بهترین روش عمل کردند.

علی – فوریه 2021

سلام خانم دکتر

خواستم از طرف خودم و همسرم از زحمات شما و آقاى حجت تشكر كنم. ميدونم كه پرونده ما بسيار پيچيده بود و به علت اشتباهاتى كه من و همسرم در پرونده انجام داده بوديم كار شما را سخت تر هم كرده بوديم. ولى خوشحالم با درايت و پشت كار شما و آقاى حجت اين پرونده به نحو احسن به نتيجه رسيد.

به اميد ديدار شما از نزديك.

مهسا و همایون مارچ 2021

دکتر مرجان کسری وکیل بسیار با تجربه ای هستند. هر چند که ممکن است دستمزدشان بالاتر بنظر آید اما راهنمایی ها و راهکارهایی را که به شما ارائه می کنند را هیچ کجا پیدا نمی کنید. ایشان صادقانه صحبت می کنند حتی به قیمتی که ممکن است شما را به عنوان موکل از دست بدهند.


سید – مارچ 2021

خانم کسری توسط یک دوست صمیمی به من توصیه شده است. من ثبت اسنادی که تیم لامکس تهیه کرده است را بررسی کرده ام و هرگز یک گزارش چندجانبه و دقیق مانند نحوه کار تیم دکتر کسری ندیده‌ام. زمانی که از خدمات ایشان برای تغییر محل کار ویزای H1B همسرم درخواست کردم، تأییدیه در یک روز کاری به ثبت رسید!!!! 

حالا، در مورد پرونده L1A خودم، باور دارم به دلیل دقتی که مرجان و جودی در ثبت درخواست من دارند، ویزای L1A صادر خواهد شد. از شما بسیار سپاسگزارم.

کومار – می 2023

می‌خواهم با تجربه‌ی بسیار خوبی که در کار با مرجان و تیم ایشان داشتیم، شروع کنم.

من با چندین وکیل (در لس آنجلس / سن دیگو / اورنج کانتی) برای پرونده مهاجرت خود مصاحبه کردم. مرجان تنها شخص مورد اعتماد ما برای امضای قرارداد بودند و برای ما روشن بود که ایشان چقدر در کارشان تخصص دارند و حرفه‌ای هستند.

من برای نامزدم درخواست ویزای K-1 را ارائه دادم. ایشان تمام موقعیت ها و مراحل را به طور دقیق توضیح می دادند، اسناد و نامه‌های لازم را بدون تأخیر ثبت می نمودند، به‌روزرسانی‌ها را برای ما به موقع ارسال می کردند و همیشه به ایمیل‌ها، تماس‌ها و سؤالاتم به سرعت پاسخ می دادند.

با وجود کووید، از زمان درخواست تا تکمیل فرایند USCIS تقریباً 1 سال طول کشید!

پس از دریافت تأییدیه، تنها 3 ماه طول کشید تا ویزای نامزدم را دریافت کنیم. تیم لامکس برای ما توانستند در کمتر از 10 روز وقت مصاحبه رزرو کنند که امری باورنکردنی بود.

خانم دکتر کسری یک تماس تلفنی از طریق زوم را یک روز قبل از مصاحبه برگزار کردند و به هر سؤالی که ممکن بود چالش برانگیز باشد، پاسخ دادند که برای ما بسیار مفید بود و به نامزدم در زمان مصاحبه اعتماد به نفس بسیاری داد.

امروز ما پاسپورت نامزدم همراه با ویزای او را از سفارت دریافت کردیم و بسیار خوشحالیم که زندگی را با هم شروع می‌کنیم و قطعاً برای نیازهای بعدی (درخواست تبدیل ویزای نامزدی به گرین کارت) هم از خدمات دفتر حقوقی مرجان استفاده خواهیم کرد.

می‌خواهم از مرجان بابت حمایت همیشگی شان تشکر کنم. 

مسائل مهاجرت در این روزها سخت و بسیار پیچیده هستند، اما حرفه‌ای بودن دفتر حقوقی مرجان به کاهش این پیچیدگی کمک فراوانی کرده است.

سام – جولای 2022


همکاری با وکیل مرجان کسری را بسیار توصیه می کنم. ایشان آگاه، صادق و باتجربه هستند. تیم حقوقی ایشان بسیار پاسخگو، حرفه ای و مسئولیت پذیر هستند. ما خوشحالیم که تصمیم گرفتیم با دفتر حقوی ایشان همکاری کنیم.

رجا – ژانویه 2023